Uitslagendebat

Uw stem telt bij de Tweede Kamerverkiezingen. Maar ook daarna. Als de kiezer gesproken heeft, hebben politieke partijen opnieuw positie te bepalen: ook de ChristenUnie. Op vrijdagavond 17 maart (inloop 19.00 uur, aanvang 19.45 uur) blikken we terug en vooruit met lijsttrekker Gert-Jan Segers, senator Roel Kuiper en opiniemakers Frank Bosman en Bart-Jan Spruyt. Locatie: Stadcafé De Observant in Amersfoort. Hartelijk welkom om dit gesprek bij te wonen.

Presentatie: DenkWijzer wordt... vernieuwd!

Welke droom voor Nederland neemt de ChristenUnie mee? Het Wetenschappelijk Instituut van de ChristenUnie biedt graag podium aan het gesprek over die vraag. Niet alleen via het debat op 17 maart, maar ook via ons vernieuwde opinieblad, waarvan het eerste nummer in het teken staat van 'christelijk utopisme'.

DenkWijzer is in een geheel nieuw jasje gestoken, én krijgt een nieuwe naam. Een nieuwe vormgeving dus, met de vertrouwde inhoudelijke verdieping. Tijdens de bijeenkomst op 17 maart zullen wij het nieuwe blad aan u presenteren, en kunt u een eerste exemplaar in ontvangst nemen.

Sprekers

• Gert-Jan Segers is partijleider van de ChristenUnie voorzitter van de ChristenUnie-fractie in de Tweede Kamer

• Prof. dr. Roel Kuiper is Eerste Kamerlid voor de ChristenUnie en hoogleraar aan de Theologische Universiteit in Kampen.

• Bart Jan Spruyt is universitair docent Kerkgeschiedenis aan de Vrije Universiteit van Amsterdam en politiek columnist bij onder meer het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad.

• Frank Bosman is cultuurtheoloog, en als onderzoeker naar religiejournalistiek werkzaam aan de Universiteit van Tilburg.

Aanmelding
Blijf op de hoogte van congressen en publicaties