Studentendebat

Welke uitdagingen zijn er voor de christelijke politiek in onze tijd? Wat zijn de (on)mogelijkheden? En is christelijke politiek links of rechts? Op woensdag 9 februari organiseren Roel Kuiper en Gert-Jan Segers een debat over deze thema's. In de prachtige plenaire zaal van de Eerste Kamer willen Kuiper & Segers in gesprek gaan met christelijke studenten over de toekomst die zij zien voor de christelijke politiek en de ChristenUnie.

Ook jij kan daarbij zijn! Meld je snel aan, er zijn slechts 75 zetels te verdelen. We hebben weinig ruimte, vandaar dat deze dag alleen bedoeld is voor christelijke studenten..

Roel Kuiper is senator/lijsttrekker van de ChristenUnie voor de Eerste Kamer en hoogleraar Christelijke filosofie.

Gert-Jan Segers is directeur van het Wetenschappelijk Instituut van de ChristenUnie. Beide zullen tijdens de middag een prikkelende inleiding op de discussie verzorgen.

14:00 Roel Kuiper over de toekomst van de christelijke politiek
14:10 Debat
15:00 Pauze
15:30 Gert-Jan Segers over christelijke, rechtse en linkse politiek
15:40 Debat
16:30 Afsluiting
16:45 Borrel

1. Het debat vindt plaats in de Eerste Kamer. Om daar binnen te komen meld je je bij de ingang aan het Binnenhof 22. Een kaartje kun je hier vinden: http://www.eerstekamer.nl/begrip/routebeschrijving

2. Om binnen te komen is het belangrijk dat je een identiteitsbewijs bij je hebt. Als je deze vergeet kun je helaas niet de Eerste Kamer in.

3. We willen om 14.00 beginnen, zorg dat je op tijd aanwezig bent.

Bij welke vereniging ben je lid?