'Wat is Wijsheid?' nu ook in het Engels

Wat is wijsheid no textvrijdag 15 december 2017 12:14

Het boek 'Wat is Wijsheid' is nu ook beschikbaar in het Engels. Het boek, van de hand van Rob Nijhoff, verscheen in februari 2016 als uitgave van het Wetenschappelijk Instituut. Om de inhoud ervan ook beschikbaar te stellen voor anderstaligen, heeft Sallux Publishing nu ook een Engelstalige versie uitgebracht.

In Wat is wijsheid? Toekomst voor christelijke politiek beschrijft auteur Rob Nijhoff de rol van christenen in politiek en samenleving. Hoe politici optreden, houdt verband met hun identiteit en levensovertuiging; dat geldt voor christelijke politici evenzeer als voor hun niet-christelijke collega’s. Maar de invloed van het christelijk geloof is veel breder dan dat. Nijhoff laat zien hoe het evangelie Europa door de geschiedenis heen heeft verrijkt met een bron van politieke wijsheid. Maar wat betekent dat voor de waarde van christelijke politiek vandaag? Waarom zijn er christelijke politieke partijen in Nederland, en waarom zouden mensen op een christelijke partij stemmen? En: heeft christelijke politiek toekomst?

Sallux
Sallux is de politieke stichting achter de European Christian Political Movement (ECPM). De stichting ondersteunt christelijke politiek in Europa door het verstrekken van lees- en studiemateriaal en door analyses, visie en beleidsvoorstellen.

Bestellen
Political Wisdomis voor € 12,50 te bestellen op de website van Sallux.
De Nederlandstalige versie vindt u als download op onze website. Liever een gedrukt exemplaar? Mailt u dan naar wi@christenunie.nl

Wat is wijsheid1.0 MBapplication/pdfdownload