Discussiemiddag over de verkiezingen & afscheid Gert-Jan Segers

Een terugblik op de verkiezingen, gesprek over de toekomst en afscheid van Gert-Jan Segers

Christelijke politieke partijen maken sinds de verkiezingen nog geen 15% uit van de Tweede Kamer. Daarnaast is er weer een Paars kabinet aangetreden. Wat betekenen deze ontwikkelingen voor de ChristenUnie? Hoe kan de partij zich in deze context het best opstellen? Het lijkt erop alsof we de komende decennia met puur paarse coalities van doen krijgen in ons land. Wat betekent dat voor christelijke politiek? Gaan we door op dezelfde weg of moeten we andere accenten gaan leggen?
Op vrijdagmiddag 9 november kunt u met o.a. Gert-Jan Segers en politicoloog Hans Vollaard in gesprek gaan over deze vragen. We nodigen u van harte uit te reflecteren op de afgelopen verkiezingen en mee te denken over de toekomst.

Sprekers
- Gert-Jan Segers (voormalig directeur WI en campagneleider, nu Tweede Kamerlid)
- Hans Vollaard (politicoloog Universiteit Leiden)

13.30 Inloop & koffie
14.00 Opening en welkom door Geert Jan Spijker
Gert-Jan Segers blikt terug (15 min), reactie van Vollaard (5 min) daarna gesprek met de zaal
korte pauze
Hans Vollaard blikt voorruit (15 min), reactie van Segers (5 min) daarna gesprek met de zaal
16.20 Afscheid en dankwoord richting Gert-Jan Segers en welkom van de nieuwe directeur Wouter Beekers
16.35 Borrel

Stadscafe De observant in Amersfoort (zie www.observant.nl)

Na afloop van de discussie nemen we officieel afscheid van Gert-Jan Segers als directeur van het WI. Tijdens de borrel is er voor een ieder gelegenheid hem de hand te schudden. Ook verwelkomen we onze nieuwe directeur Wouter Beekers, die vanaf 1 februari zal beginnen.

De toegang is gratis

Aanmelding is verplicht, vul daarvoor het formulier hieronder in.